NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
دانلود Coolutils Total PDF Converter 2.1.205 نرم افزار تبدیل فرمت فایل های PDF
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 2/مرداد/1391|
با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در زمینه ی تبدیل فرمت فایل های PDF بیشتر مشهود می شود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های PDF به سایر اسناد را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Coolutils Total PDF Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های PDF به اسناد آفیس و... است.نرم فزار دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی در تبدیل است.این نرم افزار قادر به تبدیل فرمت فایل های PDF به فرمت های HTML, DOC (Word), text, Excel, PostScript, CSV و image است.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


دانلود نرم افزار اتوکد Autodesk AutoCAD 2012

Autodesk

را می توان یکی از شرکت های بزرگ و حرفه ای در تولید نرم افزارهای تخصصی رایانه ای دانست. این شرکت همواره توانسته با ارائه نرم افزارهای کامل و بی نقص ، نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد. نرم افزارهای این شرکت بسیار حرفه ای و کامل طراحی می شوند ، به گونه ای که کمتر نرم افزاری را می توان یافت تا محصولات این شرکت را با آن مقایسه نمود. نرم افزارهای چون 3DS Max ، Maya و Autocad را می توان از جمله معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای این شرکت دانست. نرم افزار اتوکد که امروز قصد معرفی آن را داریم ، با وجود اینکه بیشتر کاربران این نرم افزار مهندسان نقشه کشی و معماری هستند و این نرم افزار کاربردی برای کاربران عادی ندارد ، اما تقریبأ همه کاربران رایانه با این نرم افزار به نوعی آشنایی دارند و از قابلیت های آن مطلع هستند که این موضوع را می توان سند معتبری بر مناسب و کاربردی بودن یک نرم افزار دانست. این نرم افزار به کاربران خود امکان طراحی دوبعدی و سه بعدی را در محیطی اشباع شده از امکانات مختلف می دهد. بخش عمده ای از امور

نقشه کشی

امروزه با استفاده از این نرم افزار و با سهولت و سرعت بیشتری انجام می گیرد. از جمله قابلیت ها و امکانات این نرم افزار می توان به امکان ترسیم نقشه به صورت سه بعدی و چرخش در آن به صورت 360 درجه ، پشتیبانی از فرمت پی دی اف و یا امکان حاشیه نویسی در کنار نقشه اشاره کرد. اگر ازجمله کاربران این نرم افزار هستید و از آن استفاده می کنید ، پیشنهاد می شود حتمأ ورژن جدید آن را دانلود و استفاده نمایید چراکه بسیاری از قابلیت ها در این نسخه افزوده شده و یا بهبود پیدا کرده اند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت

 

دریافت نمایید.

 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Google Earth v6.1.0.5001 نرم افزار معروف نقشه  کره زمین
گوگل ارت

یا گوگل ارث برنامه‌ ای‌ است برای دریافت و مشاهدهٰ اطلاعات جغرافیایی جهان، که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌است و نقشهٰ ۳ بعدی زمین نیز نامیده می‌شود. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس ‌برداری هوایی و سامانه اطلاعات مکانی ۳ بعدی جهان بدست می‌آید.با گوگل ارت و در فضای مجازی می‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود.در پست امروز وبسایت

میهن دانلود

نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. نسخهٔ ششم گوگل ارت

Google Earth v6

برای هر سه سیستم عامل ویندوز و مک و لینوکس ساخته شده است.قابلیت های نسخه جدید: مشاهده و کاوش زمین، تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌ها، اقیانوس‌ها و امکان ذخیره کردن و اشتراک با دیگران.از دیگر امکانات این برنامه می توان به جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن ها اشاره کرد.


برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر
نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است.  این نرم‌افزار تحت ویندوز، مک و لینوکس اجرا می‌شود و آخرین ورژن آن را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار خاطره ها
با گذر زمان دیگر نیازی به نوشتن بصورت دستی کمتر احساس می شود اما شاید جالب باشد اگر دفتر خاطراتمان را نیز به رایانه خود منتقل کنیم. انجام این امر مسلمأ مزایای بسیاری دارد. به طور مثال افراد همیشه از اینکه دفتر خاطرات آنها بدست دیگران بیفتد و کسی آن را مطالعه نماید بیم داشته اند اما با استفاده از نرم افزار خاطره ها ، می توانید خاطرات خود را در رایانه خود بنویسید و آنها را رمزگذاری کنید تا کسی به غیر از شما امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد. این نرم افزار کاملأ فارسی است و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 16 / 6 / 1391برچسب:دانلود نرم افزار خاطره ها, :: 10:57
SAMI
دانلود نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |
| نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی شامل تمام مقالات آپدیت شده تا تاریخ 23 آوریل 2012 |

دیگر نیازی نیست برای استفاده از مطالب سایت ویکی پدیا دسترسی به اینترنت داشته باشید! در این پست وب سایت

 

با نسخه آفلاین

ویکی پدیا فارسی

در خدمت شما هستیم. همانطور که میدانید ویکی پدیا دانش نامه ای است همگانی و آزاد بدین معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. در

ویکی پدیا

فارسی هزارن مقاله وجود دارد که افراد برای دسترسی به آنها باید به اینترنت متصل شوند که با این نسخه آفلاین دیگر نیازی به اینترنت ندارید. به عبارت دیگر وقتی که شما این

نرم افزار

را در کامپیوتر خود اجرا می کنید، سایت ویکی پدیا فارسی با همان ظاهر همیشگی و دسته بندی موضوعات نمایش داده می شود و به راحتی می توانید با تایپ موضوعات مورد نظرتان در قسمت جستجو، به جستجوی آنها بپردازید.

 

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار قرآن 125

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزار

قرآن 125

را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این

برنامه

توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار

قرآن

سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 / 6 / 1391برچسب:دانلود نرم افزار قرآن 125, :: 10:10
SAMI
دانلود نرم افزار فارسی نیستان 3
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی با عنوان نیستان 3 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای بخش های مختلفی از جمله تاریخ ادبیات: شامل زندگی نامه و آثار سی تن از شاعران معاصر، داستان کوتاه: شامل بیش از 140 داستان کوتاه، طنزکده: شامل لطیفه های مختلف و دسته بندی شده، کاریکماتور، مقالات طنز، داستان و سفرنامه طنز، نجوم: شامل مشخصات سیارات منظومه شمسی، مقالات، زندگی نامه مردان آسمان، فناوری اطلاعات: شامل مشخصات سیستم عامل های مطرح، اطلاعات دقیق سخت افزاری، اخبار، مشخصات دوربین های سونی، آموزش، معرفی نرم افزار های کاربردی، اشعار کاربران: شامل درج اشعار ارسالی توسط کاربران و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار فارسی روبی نسخه 1

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزار

روبی

را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این

برنامه

توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده و نرم افزاری برای آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید می باشد. این

نرم افزار

شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثل ها می باشد.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 945
بازدید ماه : 1253
بازدید کل : 58485
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1