NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 تحمل ندارم ببینم نامزدم با کسی صمیمی شده

من حدود یک سال است که نامزد کردم . روزای اول به خوبی اوقاتمون رو میگذروندیم ولی حدود دو سه ماهی است که خیلی حساس شدم واضح تر بگویم حسود شده ام تحمل ندارم ببینم نامزدم با کسی صمیمی شده در صورتی که من اصلا دختر حسودی نبودم(مخصوصا دخترای فامیل حتی خواهر ومادرش) دلم میخواد فقط با من باشد.میترسم این حسادتم زندگیمو نابود کنه خود من هم از این همه حساسیت خسته شدم ولی نمی تونم جلوی حسادتم رو بگیرم.



ادامه مطلب ...


           

 در شاد بودن به خود نمره چند می دهید؟!

جملات زیر را به دقت بخوانید و با توجه به اینکه تا چه اندازه احساسات شما را توصیف می‌كنند، به آنها نمره‌ای از صفر تا 5 بدهید. مقیاس نمره‌دهی به صورت زیر است.



ادامه مطلب ...


           

 من هیچ علاقه ای به رابطه زناشویی با همسرم ندارم

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است .



ادامه مطلب ...


           

 پیامک های عاشقانه / خارج از نوبت دوستت دارم

نیاز به داشتن هم صحبت و علاقه میان همسران خصوصیتى اساسى مى باشد. چرا که زندگى واقعى یعنى رابطه اى سرشار از مهر و محبت میان زن و شوهرى که به یکدیگر اعتماد و علاقه دارند. زن و شوهرى که با شور و شوق به تداوم زندگى مشترک شان فکر مى کنند ، با یکدیگر یکرنگ و صادق اند. اما یکى از مواردى که موجب آسیب هاى جدى به ارتباط میان زن و شوهر مى شود این است که یکى از طرفین احساس نماید همسرش نسبت به وى بى توجه و یا علاقه اش کم شده است. مرد یا زنى که یک چنین تصورى دارد احساس بى ارزشى و پوچى خواهد کرد و حتى ممکن است احساس امنیت خود را نسبت به زندگى مشترک از دست بدهد.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 26 / 1 / 1392برچسب:خارج از نوبت دوستت دارم, :: 16:51
SAMI

 کدام خطرناک تر است؟! خیانت جنسی یا احساسی؟

این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی از بهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقا می باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیز جدیدی نیست.



ادامه مطلب ...


           

 چگونه افکار خود را قبل از خواب آرام کنیم؟

قبل از خواب، ذهن خود را از تمامی افکار پاک کنید، و بر موضوعاتی تمرکز کنید که به خالی ماندن ذهن شما از افکار کمک می کنند. اگر فکری خواست وارد ذهن شما شود، مانع ورودش شوید و فقط استراحت کنید.



ادامه مطلب ...


           

 

مطالعه‌ی موفق

 

داشتن یک مطالعه ی موفق ،تنها نیاز دانش آموزان نیست بلکه ما در طول زندگی برای خیای از فعالیت های خود نیازمند مطالعه و شرکت درآزمون هستیم . پس بهتر است بدانیم چگونه از مطالعه ی خود بیشترین استفاده را ببریم.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 17 / 1 / 1392برچسب:رمز یک مطالعه‌ی موفق, :: 16:47
SAMI

 

درس و تحصیل,زمان مطالعه

 

درس و تحصیل تنها دغدغه همه دانشجویان نیست. بعضی از دانشجویان ناچارند علاوه بر رفتن به دانشگاه، کار کنند یا مسئولیت اداره خانواده را به عهده بگیرند. اما کارشناسان نکاتی را پیشنهاد می کنند تا با استفاده از آنها بتوانیم از زمان مطالعه خود بیشترین استفاده را ببریم.



ادامه مطلب ...


           

 افراد مجرد بسیاری در جامعه وجود دارند که دوست دارند دوست یا شریک زندگی خوبی برای خود بیابند و با آنها لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. شاید برخی از ما در رابطه های اشتباهی گرفتار شده باشیم و مسایل تلخی را در زندگی خود تجربه کرده باشیم. در این مطلب سعی کرده ایم چندین راهکار برای داشتن یک قرار ملاقات درست و سالم و راه هایی برای یافتن دوست مناسب را برایتان نام ببریم.

 

دوست یابی,یافتن دوست مناسب

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 10 / 1 / 1392برچسب:5 تصمیم مفید برای دوست یابی, :: 16:45
SAMI

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 934
بازدید کل : 57203
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1